Vad är funktionsgaranti?

Funktionsgaranti innebär att du aldrig riskerar att tappa ditt domännamn eller att er tjänst stängs av p.g.a. en misslyckad debitering av ditt registrerade kort.

Om du har bytt ut, spärrat eller av annan anledning inte kan använda det registrerade kortet, skickas det ett automatiskt meddelande från vårt system till er, med information om detta och hur du kan åtgärda problemet. Därför är det viktigt att den registrerade e-postadressen är en som ni har tillgång till och läser regelbundet. Om det vid nästa debiteringsförsök fortfarande inte går att debitera ditt kort så ändrar vi om betalningsmetoden för just denna avien till faktura och era tjänster löper på precis som vanligt.

Vi förstår hur viktigt det är att ha en fungerande tjänst utan några uppehåll. Efter flertalet misslyckade debiteringsförsök av ditt kort tar vi helt enkelt över ansvaret för förnyelsen av era tjänster och debiterar er med faktura. Du slipper kostsamma uppehåll av er hemsida och e-post och eliminerar risken att missa viktiga e-postmeddelanden eller besök på er hemsida.

Funktionsgarantin är en kostnadsfri* tjänst och erbjuds som en hjälpande hand till våra kunder. Oavsett om vi har fått äran att ansvara för hela er företagsverksamhet eller en enklare blogg så är vi fast beslutna att se till att allt rullar på som det ska så ni kan fokusera på er verksamhet.

*Vid pappersfakturering tillkommer en avgift om 45 SEK. För att slippa avgiften, byt till PDF-faktura, under Betalningsinställningar i ditt Kundkonto.

100% tycker att artikeln var hjälpsam.

Logga in för att ge oss feedback


Bearbetar...